ماهور

مشخصات بلاگ

بعد از متلاشی شدن وبلاگ ماهور در بلاگفا به اینجا مهاجرت کردم.

ماهور وبلاگییه که میتونید شعر،داستان،متن های ادبی و هنری که انتخاب میکنم ،دنبال کنید.

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۴/۱۱/۱۳
    تو
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۴/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۴/۱۱/۱۳
    تو
آخرین نظرات
  • ۲۲ فروردين ۹۵، ۱۲:۰۷ - محسن رحمانی
    لایک.

این روزا

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۶ ب.ظ
   بگذار تمام حرف ها فرار کنند از تو
  حالی که در من موج می زند را
  هیچ کلمه ای تاب ندارد

بگذار سکوتم حرفش تمام شود 
سیلی از شعرهای عاشقانه ام را روانه 
خانه ات میکنم 
تا تمام برگ های پاییزی
شکوفه شوند



آفتابی ترین روز بارانی یَم 

بگذار 
تمام اشک هایم از این ابر سفید 
ببارد
 
      ببارد


              ببارد
 
این پاییز عاشقانه ما را آغاز کرده



"رباب"




  • ۹۴/۰۸/۱۶
  • رباب ...

نظرات  (۷)

سلام رباب جان
عاشقانه پائیزیتو دوست داشتم
نویسا باشی
پاسخ:
سلام ممنون محمدرضا جان
زندگیت غرق عاشقانه های بی نظیر رباب جانم :********
پاسخ:
خیییییییلی ممنوووووونم یلدا گله...
بگذار تمامِ اشکهایم ازین ابر سفید ببارند .... چقدر قشنگ بود :))
پاسخ:
خوشحالم که آهو خوشش اومده...     :))

کوله بارم بر دوش
سفری می باید
سفری تا ته تنهایی محض
هرکجا لرزیدی !!
از سفر ترسیدی !!
فقط "آهسته" بگو:
"من خدایی را دارم".

سلام دوست گلم

بازهم  لطف داشتین نسبت به من

کامنت های زیباتون رو خوندم

خوشحالم کردین مرسی

پاسخ:
ممنون میثم جان
چقدر قشنگ بانو جان دمت گرم ♥♥
پاسخ:
ممنونم غزاله جان ،خوشحالم از حضورت
سلام 
 عالی بود ...قسمت دومش محشر ..

قلمت مانا 

همیشه شاد باشی 
پاسخ:
سلام مجتبی جان ...باعث خوشحالییه که این نظرو داری
سلام بر شما
این روزا هوایم بارونیه
نصیبم ز دنیا حیرونیه
حال پیرم در جوونیه
اینگونه شد حال من
خوب می نویسید
پاسخ:
سلام بر شما ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی