ماهور

مشخصات بلاگ

بعد از متلاشی شدن وبلاگ ماهور در بلاگفا به اینجا مهاجرت کردم.

ماهور وبلاگییه که میتونید شعر،داستان،متن های ادبی و هنری که انتخاب میکنم ،دنبال کنید.

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۴/۱۱/۱۳
    تو
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۴/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۴/۱۱/۱۳
    تو
آخرین نظرات
  • ۲۲ فروردين ۹۵، ۱۲:۰۷ - محسن رحمانی
    لایک.

نرگس

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ب.ظ

بین همه گلا نرگس به نظرم شاهکار میکنه که تو سرمای زمستون از دل خاک سرد میشکفه اونم با لبخند...

گل یخ هم تو زمستون میشکفه ولی برگاشو از خودش دور میکنه و خودشو شاخش تنهان ولی نرگس با یه ایستادگی و مقاومت خوشگل و دوست داشتنی با برگ و عطرش میمونه پای سرمای و بی برگییه زمستون...اونم چه عطر گرمی...


این نرگس خانوم قصه خورشید و گرمای سرمای زمستونه زمینه، به اونایی که دوسشون دارین تو این سوز زمستون نرگس هدیه بدین تا گرمای محبتتونو حس کنن... باشه؟؟؟؟؟؟



  • ۹۴/۱۱/۰۲
  • رباب ...

نظرات  (۵)

سلام رباب
باشه حتما
ممنون از توصیه خوبت
من گل مریم هم خیلی دوست دارم
پاسخ:
سلام 
آفرین بر شما همیشه نمونه ای...



آره گل مریمم دوست داشتنیه...
حالا ما این گل رو به کی بدیم؟
مسئله این است
(لبخند)
پاسخ:
یعنی مامانتو دوست نداری؟؟؟؟؟؟؟؟
  • لی لی (لیلی نامه)
  • من دیوونه ی گل نرگسم... حرف نداره...
    حرررررف نداره...
    سلام 

    من برام زیاد فرقی نداره ...هر گلی بهونه ای هست برای ابراز محبت به کسی 

    یاس و.شقایق و رز فراوانند ولی 
    زیباترین گلی که بوئیده ام توئی 
    پاسخ:
    بله کاملا درست

    این انتخابه شعراتو خیییییلی دوست دارم،خوب میخونی ...خوب
    سلام عزیزم :)
    دلتنگ نوشته های قشنگت بودم :)

    حیف اینجا نیستی والا یه دسته نرگس تقدیمت میکردم آخه نرگس محشـــــره:*
    پاسخ:
    منم دلم تنگتونه

    این پیام محبت آمیزت عطر نرگسو موج موج فرستاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی