ماهور

مشخصات بلاگ

بعد از متلاشی شدن وبلاگ ماهور در بلاگفا به اینجا مهاجرت کردم.

ماهور وبلاگییه که میتونید شعر،داستان،متن های ادبی و هنری که انتخاب میکنم ،دنبال کنید.

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۴/۱۱/۱۳
    تو
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۴/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۴/۱۱/۱۳
    تو
آخرین نظرات
  • ۲۲ فروردين ۹۵، ۱۲:۰۷ - محسن رحمانی
    لایک.

...

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ

بعضی سوالا آدمو میکشه...
دق میده ...
خفه میکنه...


حالا اگه کوتاه باشه ،،، بدتر
مثله

چـــــــــــــرا؟





بیا باز فریب بخوریم 
تو فریب حرف های مرا و
من فریب نگاه تو را 
مگر زندگی چه می خواهد به ما بدهد
که تو از من چشم برداری و
من نگویم
که دوستت دارم

"شهاب مقربین"

  • ۹۴/۱۲/۱۴
  • رباب ...

نظرات  (۱۱)

  • الفــ میمــ
  • چرا...
    جالب بود تاحالا بهش فک نکرده بودم!
    پاسخ:
    همون بهتر که بهش فکر نکردی...
    چقدر خوبه دیدن وبلاگ یه گیلانی.. حس تنهایی می کردم تو بیان..
    یاد:
    سپاسگزارم درخت گلابی که به شکل دلم در آمدی ، چه تنها بودم..
    افتادم:‌)نمی دونم چرا..۲۳۲۷۶
    پاسخ:
    از ذوقه زیاد یادت رفت آدرس بذاری....      :)
    آره والا
    مشکل اینجاست که به هر کی می گیم دوستت دارم
    اذیتمون می کنه
    پاسخ:
    نمیدونم این چه مرضییه...
    سلام همولایتی
    بعضی از سوالات جوابش سکوته
    شعر ادامه بسیار زیبا بود :)
    پاسخ:
    مخالف سرسخت سکوتم...

    جرأت حرف زدن داشته باشن بابا...

    ولی خب حق با شماست همولایتی...گاهی وقتا، فقط گاااااهی وقتا هیچ جوابی بهتر از سکوت نیست...
    نه اصلا، اتفاقا عمدا رفتم از بیان خارج شدم بعد اومدم کامنت گذاشتم چون اون لحظه اصلا مهم نبود چنین چیزی..
    +انقدر ک عادت ب کد امنیتی ندارم تو کامنت قبلیه حواسم نبود اونجا تایپ کردم: ))
    پاسخ:
    :)
    آی گفتی ماهور جانم .. شکستن در حدیِ که نمیتونی جوابی بدی ..
    خدایا هیچ دلی نشکنه و هیچ کسی ناامید و شرمنده نشه :)))
    پاسخ:
    آمین
    موافقم رباب :))
    پاسخ:
    :))
  • لی لی (لیلی نامه)
  • :(
    کاش با این سوالا درگیر نشه کسی...
    پاسخ:
    آمین...
    رباب جان سال نوت مبارک.برای تو و خانواده محترم سالی سرشار از خیر و برکت، عشق و سلامت آرزو دارم.
    پاسخ:
    به به چه دوستای گلی...ممنون یلدا جونم...الهی سال خوبی داشته باشی پر از سلامتی، برکت،خوشی، موفقیت و هرچی حاله خوبه...
    بسیار هم خوب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی