ماهور

مشخصات بلاگ

بعد از متلاشی شدن وبلاگ ماهور در بلاگفا به اینجا مهاجرت کردم.

ماهور وبلاگییه که میتونید شعر،داستان،متن های ادبی و هنری که انتخاب میکنم ،دنبال کنید.

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۴/۱۱/۱۳
    تو
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۴/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۴/۱۱/۱۳
    تو
آخرین نظرات
  • ۲۲ فروردين ۹۵، ۱۲:۰۷ - محسن رحمانی
    لایک.

کسی که شبیه هیچکس نیست...

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۹ ب.ظ

 

هدیه ام از تولد 

گریه بود

خندیدن را تو به من آموختی


سنگ بوده ام

تو کوهم کردی

برف بوده ام

تو آبم کردی

آب می شدم

تو خانه دریا را نشانم دادی


می دانستم گریه چیست

خندیدن را 

تو به من هدیه کردی.


"شمس لنگرودی"

نمیدونم شمس تحت تآثیر چی بوده که این شعررو سروده ولی من وقتی میخونمش  انگار خودم این شعر رو در وصف مادرم سرودم...

چون واقعاََهمیشه گریه ام در حالی که مامانم همیشه خنده بود...بزرگ ترین هدیَش به همه خنده بود...کوه بودو انتظار کوه شدن ازمون داشت...


این شعر برای من و مامانمه...


"""همیشه خونه عوض کردن سخته این خونه جدید تو بلاگ به خاطر خیلی امکاناتی که داره خوبه ولی از خیلی جهات هم دست و بال آدمو میبنده، مثل این که نمیشه رو پستات موسیقی بذاری ...یاد بلاگفا بخیر...

بعضی شعرا رو با آهنگای خاصی بایدخوندمثلاََ الآن دلم میخواست شعرشمس لنگرودی رو بادونوازییه تاروپیانوی امیر حسین سام وسیناجهان آبادی میخوندین وگوش میدادیدولی نمیشه..."""


  • ۹۴/۰۷/۱۲
  • رباب ...

نظرات  (۶)

  • فاطیما کیان
  • پس به بیان خوش اومدی :)
    پاسخ:
    شما هم به ماهور خوش اومدی...
  • هنوز یلدا
  • رباب جانم

     

    خدا رحمت کنه مادر عزیزتو...عزیزم....

    پاسخ:
    و خدا حفظ کنه مادرعزیز شما رو وسلامت نگه داره تورو واسه دختر گلت...

    سلام رباب خانم

    خوبی ؟

    خوشحالم باز به وبلاگ اومدین

    فقط نبینم دپرس باشیا!

    می دونم غم بزرگی ولی

    زندگی کن دوست من

    خوشحال میشم بازم سر بزنی دوست گلم

    پاسخ:
    سلام منم خوشحالم که به ماهور سرزدی...این بلاگفای لعنتی همه چیزو داغون کرد کمش بود که حالا نمیذاره آدم آدرس جدیدشو تو یه سایت دیگه برا دوستای بلاگفاییش بذاره...

    چشم دارم سعی میکنم زندگی کنم یک بار دیگر...


    سلام رباب جان
    شعر زیبایی به اشتراک گذاشتی
    روح مادرتون شاد
    پاسخ:
    ممنون
    چه قدر قشنگ! احسنت :))
    پاسخ:
    ممنون خاتون عزیز...
    سلام :) 
    هربار این شعر از شمس لنگرودی رو میخونم از خودم خجالت میکشم که حق مامانم بیشتر و بهتر ازینا بود 
    خدا سایه مامانا رو از رو سرمون کم نکنه :))
    پاسخ:
    سلام به ماهور خوش اومدی...

    آره واقعا قدر مامانتو بدون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی