ماهور

مشخصات بلاگ

بعد از متلاشی شدن وبلاگ ماهور در بلاگفا به اینجا مهاجرت کردم.

ماهور وبلاگییه که میتونید شعر،داستان،متن های ادبی و هنری که انتخاب میکنم ،دنبال کنید.

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۴/۱۱/۱۳
    تو
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۴/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۴/۱۱/۱۳
    تو
آخرین نظرات
  • ۲۲ فروردين ۹۵، ۱۲:۰۷ - محسن رحمانی
    لایک.

مینویسم

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ب.ظ

 

 هی میخوام بنویسمشونو تنبلی نمیذاره...
الان که دارم مینویسمشون، هی پاکشون میکنم...
مدتییه  با شعرام درگیرم... نیازمند دعا های شمام برای اینکه یه وقت با این شعرا دعوام نشه کار به قهر نکشه که اونو نمیشه کاریش کرد...
این ابرها را
من در قاب پنچره نگذاشته‌ام
که بردارم
اگر آفتاب نمی‌تابد
تقصیر من نیست
با این همه شرمنده‌ی توام
خانه‌ام
در مرز خواب و بیداری‌ست
زیر پلک کابوس‌ها
مرا ببخش اگر دوست‌ات دارم
و کاری از دستم بر‌نمی‌آید

"رسول یونان"






  • ۹۴/۱۱/۲۷
  • رباب ...

نظرات  (۱۲)

سلام آبجی
خوبین؟
من هم دیگه نمی تونم بنویسم
راستشو بخواهین ناراحتم و آشفته
لطفا دعایم کنید
پاسخ:
سلام به علی اصغر خان، ممنون ....تو خوبی...ناراحت و آشفته نباش ... از این حال خودتو بیا بیرون  ...ما هم دعاگوییم...
خوشبختی یعنی

قلبی را نشکنی

دلی را نرنجانی

آبرویی را نریزی

ودیگران ازتو آسیبی نبینند

حالا برو ببین چقد خوشبختی!
پاسخ:
چه دلنشین....

واقعا...

ممنون...
  • لی لی (لیلی نامه)
  • چه شعر زیبایی ....
    رسول یونان معرکه س...
    پاسخ:
    بله بله
    خب بنویس
    بعد به من می گی محمد رضا نگو بلا بگو تنبل تنبلا بگو :)))))
    شعرهای رسول یونان عالین
    پاسخ:
    :))) حق داری... چشم مینویسیم...ولی خدایی توهم تنبل شدی دیگه...

    مثل شعرای شما...
    رباب تو مشغله های منو نداری خاخور جان .. :))))
    راستی از یلدا خواستی گلدون بگیری یکی هم برا من بگیر .. چه معنی داره اون چند تا گلدون داشته باشه ما هیچی :))))))
    پاسخ:
    حق داری برار جان....    :)))


    چشششم فقط کدومشو میخوای همونو برات بگیرم... من اولی رو...
    رباب بنویس شعرهاتو...
    من خیلی دوس دارمشون :*


    پاسخ:
     ولی من روزمرگی های تو رو دوست دارم...


    چشششششششششششم مینویسیییییییییم ......
    بنویییس رباااب:(

    رسول یونان چقدر آشناس اسمش!!!
    شعره خیلی خوبه
    پاسخ:
    چشم...

    بله قشنگه...
    یلدا دست و دلبازه 
    تازه معنی کر رو بهش یاد دادم
    منم یاد گرفتم هدیه رو وا نکرده پس نفرستم
    هر کدومشونو بخشید قبول :)))) 
    پاسخ:
    بله خیلی...

    :)))   میدونستم اشتباه معنیش میکنه ... حالا خیلی کلمه های دیگه هست میخوام بهش یاد بدم... اون موقع به کمکت نیاز دارم...

    اون گلای سفید داره قشنگه همونو واست میگیرم...
     تره دارم د غم نارم :))
    پاسخ:
    :)


    اینم باید به یلدا یاد بدم
    با هر چی قهر میکنی ، با نوشتن قهر نکن حتی شده تو کاغذ ..
    والا خفه میشی رباب جانم

    ان شاالله تواسفندِ دوست داشتنی ، استارتِ اتفاقای خوب واسه هممون بخوره :*
    پاسخ:
    راست میگی واقعا...چششششم چشم...

    آمییییییییییییییییییییییییییین...
    ب امید روزای شاد و طلایی
    پاسخ:
    آمین...
    هیچکدوم قابل شما دوستای دوست داشتنی و مهربونم رو نداره :*
    پاسخ:
    میدونیم قابلمونو نداره انتخاب کردیم دیگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی